Im back again

Oj. Här har det inte bloggats på väldigt länge. Senaste inlägget befann jag mig i Tunsien. Nu sitter jag i min älskade soffa i ett snöigt och dimmigt Orsa. Nåväl, jag landade den 24 december på Arlanda och sen dess har jag varit i Sverige. Tiden i Tunsien har varit så himla rolig. Att ha haft prakitk som reseledare för Detur, det är något utav det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Har lärt mig massa och man har träffat så mycket roliga människor. Så Tack Detur för denna underbara möjlighet.
Kan tillägga att jag har massa tokigheter att berätta. Men det tar vi en annan gång. Likadant gäller bilderna, har väl sesådär 2000 bilder från Tunisien. Men oroa er inte, ska inte visa alla.







Kommentarer
Postat av: jenn

Nice, nice. Nu vill vi ha mer inlägg.

2011-01-23 @ 21:28:29
Postat av: Din gubbe

Tunisien var det bästa någonsin! :D go go go, kärringa! Hamdulleeeeh, inchalla! ;) <3

2011-01-24 @ 10:47:33
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0