Ambassadeur

I fredags beställde vi hem thaimat till hela kollektivet och hade fredagsmys. Eller ja, kollektivmys och spelade spel och drack lite.I lördags var det utgång minsann. Vi hamnade på Ambassadeur. Trevligt ställe. Drack dyraste drinken på länge. (Skare va så skare.)Kom hem halv sex på morgonen. Livet rullar på här i Stockholm. På praktiken så flyter det, har skämt ut mig för Danmarksfolket. Fick i uppgift att ringa och boka om en sak. Jaha, då är det företaget danskt. Så jag ringer och får prata med en kille. Han ställer massa frågor och jag har ingen aning om vad han säger så jag svarar på nåt helt annat. Pinsamt. Men så är det å vara jag. Inte lätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0