Första dagen på praktiken

Och det gick super. Jag trivs verkligen. Fick jobbar över lite idag, men det gör inget, vad gör man inte för sina kunder så de blir nöjda med sin kryssning? Det är ett härligt gäng på denna lilla resebyrå. Supersnälla och trevliga. Jag tycker om Gamla Stan. Mysigt liksom. Det blir nog ännu bättre när det blir sol och vår. Åh, tänk en
kaffelatte i solen. Jag bjuder, du betalar? Om ni har vägarna förbi Gamla Stan så kom gärna å säg hej.
Alltid trevlitt som de säger i Norge. Sjöresebyrå- Sea Travel Office so to speak.

Kommentarer
Postat av: Jenn

Åå elin det låter supermys. Jag ska se om jag har vägarna förbi gamla stan någon dag ;)

2011-03-15 @ 15:31:18
Postat av: marianne

Hurtigruten er NORSK :D hehe du vet sikkert hvem jeg er ;)

2011-05-26 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0